Мектеп күнделігі әрқашан ата-аналарға баласының мектептегі үлгерімі туралы ақпарат беру тәсілі болды. Бірақ көбінесе күнделік оқушының өзі үшін де, ата-анасы үшін де жағымсыз эмоциялардың себебі болып табылады. Егер мектеп күнделігінде аз ескертулер мен мейірімді жазбалар болса, онда оның тәрбиелік әсері әлдеқайда жоғары болады. Мектепте 2-9 сынып оқушылары арасында "ұқыпты күнделік" рейді жүргізілді. Мақсаты: күнделіктерді уақтылы жүргізу. Күнделік жүргізуге қойылатын бірыңғай талаптарды орындау. 2-9 сынып күнделіктерін тексеру барлық оқушылардың өз міндеттерін орындауға және күнделіктерін рәсімдеуге және жүргізуге бірыңғай талаптарды сақтауға қатысы жоқ екенін көрсетті. Ең жақсы күнделіктер бөлінді. Оқушыларға ең ұқыпты күнделік үшін грамота.